Mar 18, 2010

kosong..~

pernahke de membe2 korang kate kat korang atau korang sindri cakap camnie??.."yelaa..ak xpandai..xcam ko.."atau yang lebeyh kurang camtue..??kompom adekan??pastu jawapan anda??"ish..jangan r cakap camtue"..??"mane de"..??salah..jangan cakap camtue..jawapan yang baek sket.."nak aku aminkan ke??"..kekadang tue pown ak xpaham gak..apesal orang cakap camtue..yang aku taw manusia nie lahir same je..ok..mmg de yang gifted..tapi..kalu dah kat 40 orang cakap camtue xjadi doa ke??kire dalam 40 orang yang anda cakap camtue..ko la paling loser..~ak xcakap..ko yang minx..dari cakap camtue..better diam..aku rase..

atau de ke membe korang yang cakap camnie mase korang blaja??"pergh..study"..takpown.."gilelaa study"..atau korang tanye membe korang "ko study ape??" dan jawapan die "xdela..ak xstudy pepe pown"..walaupown buku terbentang luas kat depan..knapekah jawapan membe2 anda camtue??mungken sebab die takowt anda jawab cam kat atas..xpown mungken mengharapkan pujian camnie.."pergh..xstudy pown bley perform"??ke??ye laa..kalu xperform de la alasan kat diri yang anda tue xstudy..btowl??aku rase kalu pikir camtue bodo sombong kowt..xmo accept reality..bagi je la taw yang anda tue study ke..kalu xperform nnt at least bley la pikir balik ape kesilapan yang diwat..(bajet cam perform je cakap camnie)..kalu perform..alhamdulillah la kan..~

atau..de ke membe korang yang cakap camnie..eyh..bola dah start..tudududuu~

2 comments:

Enn Ess said...

haha. penganalisa psychology la anda. bgus2. haha. saya membe yang ajak tydo~

ridhwan said...

haha..pencerita realiti lagi tepat kowt..trowk la anda nie nadya..ish3~