Mar 23, 2010

aku bukan orang baek..~

ellow..ok..citer sket pasal ceramah yang aku pernah dengar satu ketika dulu..tatau la pas dengar ceramah tue ustaz tue dikategorikan sesat or not..tapi ble tgok balik kate2 die..btowl la juga..pernah x korang solat jemaah pastu si incik imam bace ngan sedap dan mendayu2nya??ok..baguslaa tue..untuk rakaat pertama ngan kedua..pastu mase rakaat ketiga yang xyah bace kuat2 sket tue..tibe2 cam laju je??ak tamo komen pepe..tapi rase cam..imam tue juaal sore je..ntah laa..tatau..kalu salah silelaa tegor..pendapat laen ke..ak ok je..

pastue kadang2 tue pelik gak..sebab kalu dah dalam masjid tue..slalu adab yang aku dengar lupekan hal kat luar2 tue..tapi kadang2 bile tgok bile dah abeh solat je..mulelaa sket cer pasal hal2 keje..menda2 laen..yup..dalam masjid..xbley ke kuar..rase cam bunyi..bunyi..wuuwwuuu..bising2..camne la orang2 yang first time g masjid tue tgok..orang2 yang g masjid nie tgok kalu jalan bese2 tue cam diam2 je..tapi dalam masjid lak cam..ak tamo ulang..ye..maybe btowl kowt..masjid bley gune as tempat mesyuarat..tapi xde la kan ketawa..sore2 annoying tue..aku xperli sape2..

dah..tamo komen..trime kaseh la hassan bagi aku mencarowt..banyak kowt lagi nak tulis..tapi nanti laa..lepaskan sangap je nie..~

No comments: