Mar 16, 2010

kesah arinie 2..~

sudah pasal melayu..cer lagi pasal dalam kereta ketika menghantar si encik paklong..mase tengah berdebat tue.."xbley la bang..sampai sane kire dah taw dah yang kite dok sane lebeyh dari 3 hari..+ watpe la nak jama' qasar bile dah sampai sane..orang lagi nak tambah amalan..".."owh..tapi yang aku paham tiga hari dok sane bley lagi jama' qasar..pas tiga hari baru xbley.."..aku diam je..kalu de sesape taw jawapannye silelaa gtaw..ak pown rase cam paklong aku..tapi ntahlaa..~..

mase ak dengar perdebatan tadi..owh ho..romantik gile..haha..kate2 abang dibalas ngan kate2 aku je..pastue tibe2 tukar jadi saya awak lak..pastue panggil2 name lak..ikowt selamba suka2 je..lantaklaa..hubungan mereka..

orang tua2 la kate..ak tatau..perkataan "aku kau" tue slalu digunekan kat orang yang cam kenal agak rapat je..contohnye..emm..pikir la sindri..len lak ngan perkataan saye awak..try r gune perkataan aku kau ngan orang yang baru anda knal.."hye..ko tgh watpe??" nak ke anda jawab??mungken..tapi mood nak jawab tue??agak la berbeza bile berkata "hye..awak tgh watpe??" dats y la perkataan aku kau tue slalu digunekan kat orang cam rapat je..~

untuk perkataan cik ncik lak..bile gune??bile anda seorang ahli keparat..eyh x..koporat..dan baru nak kenal..cik suzie free ke tengah hari nie??jom lunch??..eyh..xpayah la bercik2 ngan saye..panggil suzie je.."suzie free ke tengah hari nie??jom lunch??"..ok..green light..bley ngorat..haha..

camne ngan i u??i u nie lak gne..emm..cakap i u sesame pompuan nie normal kowt..tapi kalu laki??"ali..u tgh watpe??""i tgah tengok movie la abu"ok..ak rase pelik..tatau la anda..len kalu "airin, u tgh watpe??""i tgah tengok movie la peah"..kan kurang kepelikan die..dalam perhubungan lak??..emm..same cam saye awak kowt..tatahu2..

cemane lak ngan lalink??em..ntah..no komen..same cam kate ayang..bebeh..mucuk..kowt..citer power renjes apesal cam dah xtayang je..~

No comments: