Mar 29, 2010

hye..~

laptop rosak..henset rosak..kad bank hilang..esemen bertimbun..test..lab..keje2..owh..aku dah moral down..tatau r bape lame lagi aku bley bertahan..tambah lagi ngan (part nie xbley cakap)..haha..baru2 nie..otak ak penat..nak berpikir ngan waras pown..xbley jugak..besowk test..tp brat la pule mate xbley bukak..camne ntah nk study..nak tulis menda pown dah tatau..sebab sini panas..kering dan kontang sudah idea..aku nak satu hari cutie tanpa wat pepe..ntah bile ntah aritue..~

lagu nie memaenkan peranan dalam hidowp..kalau slalu dengar lagu jiwang..maka jadilah korang seorang yang jiwang..cube tgok seorang yang suke dengar nasyid ngan seorang yang slalu dengar lagu mental..x..metal..pengaruh menda tue ke atas kehidupan..silelaa tgok pulak kat care pemakaian mereka..beza??de ke seorang yang slalu dengar lagu metal pakai kopiah g klas??mungken ade..tapi..percayekah korang die dengar lagu metal??

owh..tibe2 aku rase cam plik..btowl la..xsume orang camtue..budak skema xsemestinye slalu dengar lagu anuar zain..bley jadi mereka layan H.I.M..rempit ganas pown xsemestinya diorang layan lagu H.I.M..bley jadi diorang layan lagu aril menatap wajhmu..haa..pening2..~

Lagu cam bes minggu lepas..

Gerak Hati - Azlan and the Typewritter..

Dalam hidup ku ini
Puas ku tunggu
Sesuatu yang ingin ku milikinya

Aku pendamkan semuanya
Kau tekan emosi di fikiran aku menyambut tuduhan
Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari

Andainya langkah kaki aku terhenti
Akhir semua pengakhiran melodi ini

Aku pendamkan semuanya
Kau tekan emosi di fikiran aku menyambut tuduhan
Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari

Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari

Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari

No comments: