Mar 11, 2010

bahse jiwa rage..~

aku mule post aku arinie ngan hikhikhik..perasaan anda bile bace??gedikkah??mungken..comeylkah??mungken..atau..wtf??haha..camne perkataan nie bley timbowl??ak tatau..kena r tanye sape pengasas die..ape beza perkataan hikhikhik nie ngan ekekekek??takpown hikhikhik ngan hehehe..pown ak tatau juga..tapi reaksi muke seseorang bile die cakap perkataan hikhikhik nie..anda rase??cam angela jolie??ke cam muke orang yang tengah melabur sambil mengeluh cakap taHIKtaHIKtaHIK..opss..pown tatau gak..hanye assumption yang diwat pas blajar proB**Ility..bile ketawa ekekekek tue diapply dalam real life..perasaan mereka yang mendengar??such an annoying noise..ak dah try..kalu hehehe lak..ketara gile ketawa tak ikhlas..tapi agak la berbeza bile sedang berchatting atau memblogging..xcaye??korang pernah try kan..berbeza ngan perkataan lol..dalam real life..hahahahahaha..tapi untuk mereka yang baru2 berjinak2 ngan ym/gtalk/skype/msn/fb..sume2 tue..ape yang diorang pikir untuk word lol tue??tolol??mungken..satu ari aku chat ngan de la dak kelas aku mase zaman mude2 dulu..bile aku cakap lol tibe2 die touching..wut to do..sape soh die pikir tue tolol..ak xsalah..kowt..tapi xbley gak salahkan diorang..muda2 dulu kan..english xsame ngan malay..compare ngan arinie..lagi2 budak2 u yang bahse ngan lecturer english..owh..shit..aku tatau perkataan english dalam malay..kekadang tue nak translate malay english pown cam ****** juga..~

No comments: