Mar 20, 2010

kencing moh..~

smalam aku minum arak..

ok..tipoo..

smalam khutbah jumaat kat umah aku cer pasal syirik..gagaga..

bile besar nanti aku nak jadi bomoh r..bley romen pompuan..especially yang nak carik jodoh..bajet nak jadi sorang bomoh tue pown kalu kire2 balik bukannye banyak pown..pe benda je kena bli..baju melayu wat raye kaler itam..kaler pelikat..pastu cincin..ey..lupe..kopiah nak tunjukkan kebaekan sket..walaupown niat nak meromen..em2..kemenyan tue bley pakai sarung kelapa..pe lagi ea..rantai yang de manik besar2 tue..ngan tengkorak yang bley curik kat makmal bio..ok..setel..de la dalam rm200 lebeyh harge sume menda nie..em..pastu kondom..tapi rasenye xde hal la kowt..nanti dapat balik untung..dapat sex..dapat money..ok..setel..n aku rase aku bley jadi sorang bomoh yang berjaye kowt..sebab aku nak jalankan perniagaan aku pakai facebook..mengeadd pompuan2 yang tengah sangap tue..o yea..ak bley berjaye..mungken jadi jutawan..hahaha..

tapi shkunk nie industri perbomohan dah kurang meluas..xcam dulu lagi..sebab shkunk nie musuh utama aku duet..sebab no money no talk..owh..kalu de duet senang je nak grab pompuan..dah x cam dulu..pompuan bijak pown senang tertawan..haihh..ape yang aku perlu buat nie..nk pakai antoo..antoo pown susah nak dapat..maseng2 g lepak ngan budak2 tue kat club..anjeng btowl antoo tue..setan pown same gak..orang soh g hasut orang wat kejahatan..tapi xpasal2 die join skali having fun kat sane..

ye..mungken aku patut xyah jadi bomoh kowt..mungken ak patut bukak syarikat air kowt..name die moh..ramuan die air kencing aku..mungken nie la jalan yang terbaek untuk aku..sebab budak2 nie layan je minum kencing setan..ape salahnye kencing aku..lagi suci kowt..yeah..

-percaye r bomoh kalu nak ilang dara..
-jangan mensyirikkan Allah..
-jangan percaye tangkal..
-jangan minum arak..sebab kalu minum arak nanti otomatik ko akan mencuri, merogol, membunuh..pastue mati..aku terdengar ceramah..

No comments: