Mar 21, 2010

hari yang indah..btowl..~

ak tamo mencarowt..tadi ak wat personality test..tapi biarlaa rahsia..segan lak nak tunjuk..ow..arinie balik dah utp..layan je la..walaupown nnt bakal mengalami kerumitan..dem..ape yang blaku..laptop ak..mungken die saket kowt..jage ak 24/7 non-stop..besengkang mate xtido2..dah r tyme2 nk balik lak blaku..seperti bese..bile dah nk balik..idea cambes banyak je timbowl..ak tatau la pe yang ak curious sangat nk experiment laptop ak..akhernye..haihh2..apesal la ak xgune kecuriosan nie kat study..ok..cakap la padan muke..tatau la pe bakal blaku nnt..ilanglaa bakat nk menaip..mensearch..owh..xpat ak byangkan..xpat berym lagi..ah..ak dah givup..bye..

2 comments:

bdk kemeja pink said...

normal la tuh. dekat2 nak abes cuti. mesti banyak menda nak buat. haha. and agi satu, ko wat experiment aper kat laptop? masukkan dalam acid hydrocloric 20 mol?? letak dekat laluan eliktrik yang menjana electromagnet berkuase tinggi sampai screen perpusing pusing? haha. papehal, gud luck sambung study lepas abes cuti.

ridhwan said...

haha..aku dak lektrik..ape menda de chemy2 nie..ekekekek..ak pown tatau..yang aku ingat, ak cucuk monitor crt kat laptop aku..men pes..pastue..ntah..shkunk nie open laptop dengar sore..tapi screen hitam..lantaklaa..de hikmah kowt..kalu x pemenda ntah aku wat shkunk nie..ekekekk..haha..trime kaseh..harap2 aku blaja..~