Jun 27, 2009

mase dulu2

oweeeyyyooo...haha..arinie skali lagi berchatting ngan dak skolah rendah..bapak r lame x chat ngan diorang..bukan aku tamo chat..diorang yang slalu wat status bz..layan awek je kowt..tapi ape de hal..hehe..per-chat-tian kitorang bermula ngan soklan.."awek sihat??", aku tanye.."owh bro, aku dah clash"..owh..haihh..ok..aku tatau nak comment ape.."x carik laen??ke ko memilih sangat??".."mne de, aku nak jenis yang cam nie..bla..bla..bla.."..-start dari dialog nie, bermulalah kuliah mencarik awek, dicekgukan oleh membe bek gue..jol name die..layanz~

sebab dah cam buhsan dengar leterer die..aku tukar tajowk..soh die datang melawat aku..bla..bla..bla..tibe2 terngumpat la pasal rakan2 lame yang shkunk nie dah merate2 rupenye diorang pergi..haha..+ +..de gak yang aku xkenal..nope..bukan xkenal terlupe je..lame kowt xumpe..ntah2 korang pown dah xingt aku..haihh..

sket citer mase zaman muda2 dulu..-kesah hitam-..dulu mase kecik2..aku xingat ape yang dia (jiran) cakap kat aku..tapi wat aku rase cam syial sket kowt..pastue aku pown upah de r "rakan2" aku nie soh pukol dia (jiran)..mane aku dapat duet tue??aku tamo citer..sory r pembace (kalu bace)..petang tue..dia datang umah aku..jiran sebelah umah je kowt pastue report kat parent aku pasal kes pagi tue..haihh..belebam rupenye mate die..ape blaku pastue??xyah cer kowt..tapi aku rase incident tue dah ubah die jadi len..aku kowt salah..ok..nex story..

mase skolah menengah..tyme nie dah bek sket..sebab membe aku pown bek2 gak..haha..aku dok sebelah besfren aku..die nie cam lembowt2 sket kowt..owh..x..bukan lembowt..cam baek2 sket kowt pastue slalu jadi mangsa buli aku ngan dak2 due orang yang dok depan aku..haha..satu hari..aku tatau die wat tanpa niat ke x..tapi die cam gurau2 nak tumbowk aku..tapi terkena lak kat mate aku..saket weyh..tindakan refleks pastue..aku pown tumbowk balik..nanges..tue r yang die wat..haih..lemah btowl..tapi shkunk dah kuat kowt..haha..dah r xlame pastue cikgu masuk..cikgu pown siap ugut aku kalu sumthing happen kat die, aku akan didakwa..huwalawey..takowt2..

berlaku mase aku form 1 gak..mase tue aku pown tatau sebab pe..tapi cer nye..jol nie g sepak aku nye beg..aku rase aku start dulu kowt..haihh..dah r zaman mude2 dulu aku nie jenis yang cam syaitan sket..pas nampak jol sepak aku nye beg depan mate aku..aku g pukol die ngan dahan yang aku kutip mase nak balik tue..pukowl kat kaki die sebab kaki die yang sepak..haha..seb bek r die pown cam tough sket..die xlawan..die lari elak2 je..sebab aku de weapon kowt..hehe..

pas jadi warga qtanian..aku dah jadi baek dah..ngan rakan2 pown sume kepala masuk air..haha..aku bek bile masuk kuantan..sebab dak2 kat sane baek..erm..x..mungken sebab mak homeroom aku garang kowt..hehe..

bile dah masuk u plak..tibe2 rase cam tulang nie dah xskuat dulu..asek men game kat bilik je..xde mood dah rase nak men tumbowk2..dah tue kowt..

sekian trime kaseh~

1 comment:

zue said...

waaa..
gengster ea ko tme kecik2 dl..
hahaha