Jun 4, 2009

yeay...

smiling right from ear to ear..
alhamdulillah..tue je yang termampu aku nak cakap la ney..haha..tadi..erm..de r dalam kol 0808..aku bukak website cimbclicks..owh..duet dah masuk rupenye..i like..

nie part mengeluh lak..
owh..arinie..incik mama g outstation..sabah..de tadau keamatan kowt..sampai r ahad..pastue g srawak lak ari isnin..doy..xdapat r nak rase makanan made in umah..konpom nye seminggu nie makan luar..xpown beli je..aiseh..

nie part tension..
tension rase cam nak tercabut urat kentut..demmit r..aku pling saket ati skali bile men pes player die wat reti sindrik..xsoh lari nak lari..xsoh tackle nak tackle..wut de fish..

nie part yang dop taw la saye..
aku pling suke tgok citer orang asia timur (jepon,china,korea) yang de part lawan2..xkesah r kamen rider ke..jackie chan ke..citer jiwang??owh..rase diorang kurang berbakat kowt..wat mate terase berat je tgok citer chentan chintun diorang..lalalala..tapi yang besnye psal diorang nie..kalu diorang dah masuk dunia hiburan konpom nye nak conquer sume..dah r kalu dah pelakon tue..konpom die penyanyi ngan model skali..kalu citer antoo lak..erm..pling wat aku tutowp muke dari mule sampai abeh citer citer antoo thailand..perghh..dah r de style..malaysia??..erm..tatau..ape yang penting skandal kowt baru r bley be on top..

nie part...aaaa...
uish..perasaan gumbira maseh menyelubungi..tension pulak..uish3..maintain2..orang tengah bace blog ney..ekekekek..aaaaa..eeeee..iiiii...ooooo...uuuuu..cemane ntah arinie..daknie maseh xbgun lagi..dah r chutie2 nie aku asek berade diluar tabie je..tengah hari nanti baru tido..arinie..si anak no. 2 bersama incik ayah pergi..ape ntah name program tue..tinggal r aku bersama si adek yang bongsu..sat g kalu aku tido..camne la pulop die nak makan..panjat krusi amek lauk..uish..kang nanti jadi cam aku lak..scar kat kening..aish..xbley2..kena r minum nescafe nampaknye..

for the time being..
nie lists lagu yang menarik minat aku..maybe dah lame..tapi aku baru dengar..so jangan mempesoalkan..jiwang2??owh..sket2 je..erm..maybe xkowt..hehe
sum41 - best of me


greenday - know your enemy


fall out boys - me and you


motion city soundtrack - everything is alright


secondhand serenade - goodbye


jonas brothers - i wanna be like you


linkin park - in pieces


we the kings - secret valentine


menda yang dah complete chutie nie..:

  • abeh men nfs undercover
  • abeh tgok kamen rider den 0
  • activity mendload kamen rider decade terpakse ditangguhkan sebab kekurangan source
  • menggemokkan diri..erm..untuk menggemukkan diri..orang kate makan malam..so far cam xde effect je..aish..
  • men 02 jam??nie pown cam nk cancelkan je..banyak lagi menda yang nak buat..apedie??owh..xse taw la..

so far tolak mission yang xyah wat..erm..dah complete dah mission..owh ho ho..aku suke chutie nie so far even xkuar umah lagi..kire2..erm..baru 5 kali je kuar umah..family dinner (tanpa incik mama ngan amy)..kenduri kawen..g smayang jumaat..g kundang..g anta amy..ye..sume bersame family..ngan kawan2??diorang asek sibuk je..malas r nak ajak..aish..sedeyh2..tapi ape de hal..dok umah pown cam bes gak..kuar tgok transformers nanti aku rase tengok sorang2 je kowt..kesah ape..owh transformers..tunggu nanti i datang taw..

sekian..trime kaseh..~

4 comments:

Enn Ess said...

kesengalan melanda si duwe.

rindu gyle aku nk bce post merepek ko.

ahaha.

ridhwan said...

merepek ko kate..uhuk3..trime kaseh atas pujian..ekekekek..~

aRiDaN said...

oh sorang2~
majok r..
:(

ridhwan said...

bukan xajak..
majok..haha..
g majok sorang2..ekekekekek..~