Jun 6, 2009

hidup2..~

meh aku nak gtaw..tamo taw sudah..sebenarnye..dalam dunia ney..kalu kite nak rapat ngan sesorang tue..kena r memahami perasaan mereka..mendalami ke..btol??tatau..ntah ler..mungken kowt..okay..cont cer..erm..kalu laki2 de membe rapat laki lepak ngan laki2..bese r beb..kate sejantina..mesti r kepla pown same..tapi kalu nak lepak ngan pompuan2..erm..kena lembowt2 pulop ke??lembowt2 tue kena jadi yang cam aww2x ke??mungken kowt..sebab tue r yang aww2x nie cam ramai kawan wanita die..-pemerhatian..-so..kite sebagai bangse lelaki gagah nie..xbley pandang rendah kat kaum2 yang lembowt2 nie..sebab..:
  1. diorang de hati n perasaan
  2. diorang nie..erm..lebeyh kasanova dari lelaki normal..
  3. pengaruh diorang lagi banyak
  4. tangan diorang power..bley tinggalkan bekas kat badan..saket woo
aku side jaat:
aku rase tue r certain2 nie cam nak jadi lembowt2..diorang de niat laen kowt..

aku side baek:
erm..xbek nak cakap diorang camtue..xbek berjeles..salah r aku gak sebab tamo kawan ngan mereka..kan dah jadi camtue..ish3

dah..stop sini citer satu..


p/s:-terinspirasi pas tgok citer sutun-wut da..



nex...
story no 2

sketsa..erm..dalam rumah..

hot..hot..panas..panas..tue la abang..saye soh pasang aircond tamo pasang..

saye pulop..awak panas dosa kowt..

eeee...tensen2..tue je r jawapan..tengok nie..naek pelowh dah ktiak saye..

ek eleh..dahtue..pakai r rexona..kekeringan 24 hours..

heh..dari saye abeh duet bli rexona baek saye kumpowl bli aircond..

tettt~..taw pown..selambe je cakap..nak tue nak nie..cube kalu kumpowl duet bli sindri..

-si isteri terdiam-
..aaahhh..abang nie..de je jawapan nak jawab..asek nak melawan je..kang saye merajuk balik kampung taw pulak nak pujowk..

-ek eleh..pegilaa..bley r nanti aku g dangdut-..suami berkate dalam hati..
tgok..nak merajuk..sket2..merajuk..tue je r yang awak reti..

dah tue??xmo pujowk ke??erm..ye la2..meh saye pujowk..jom lepak mcD..pastu kite tgok wayang lak..

ehem2..dedi2..ye anakku..erm..bsowk cikgu nak soh bawak duet nak g lawatan kat zoo..rm 50..

uk uloh..mahal kowt anakku..

alaa dedi..rm 50 je..bley r..please..

aish..okay2..nah 50..sambil si bape menghulurkan duet rm10 3 keping ngan 4 rm5..

lebiu r dedi..

keesokan arinye..
yo kawan2..arinie dedi aku bg duet lebeyh..jom donehell..

owh ho..cayelah dude..

hoi budak2..saye soh datang skolah..kamu merokok..nah..libasan ekor lembu..

#$%^&*...babey nye cikgu..

sigh..duet nk bayar bill..aish..pinjam je r kat sedare mare..

dedi2..tadi cikgu pukowl..saket..sampai birat2 bontot nie..

hoi cikgu..yang cikgu slambe sesuke hati pukowl anak saye nie pesal??nak masuk jail ke??

begini tuan..anak tuan nie saye jumpa die merokok..

anak saye??merokok..agak2 r cikgu nak tudoh anak saye merokok..slambe hati nak tudoh anak saye merokok..nie last warning..sentoh anak saye otak cikgu bejeler kat highway nanti..

-cikgu terdiam-..

hye..awek..fewwiitt2..sorang je ke..sombong pulop awek nie..weyh awek..ko pesal sombong sangat nie..ko bajet cun sangat r tue..g mati la weyh..

hoi..ko g kutuk awek aku pesal??lame dah idop??nah..!!

uhuk3..cilaknat btol..weyh membe..nah..aku nak ko pukowl die..die pikir die sape..

-berita gempar!!-
-seorang pelajar dijumpai mati di tepi longkang-

mati..puas hati aku..

anakku..dah tingkatan lima dah skhunk..pmr aritue dah r kurang bagus..nanti spm nie cube ye..

bley..tapikan dedi..bley x bagi moto..sian dedi asek kena anta pegi tuisyen..

owh..nah..nie dedi bagi kawasaki ninja..

owh..tenkiu r dedi..

camne malam nie??

aku de tuisyen r beb..

cmon r bro..moto dah pergh dah..xkan bawak g tuisyen je kowt..at least kalu menang bley r ko labur carik ayam..

begheh r..jom..aku join..

weeehhoooooo..~5 rat beb..5 rat..

ayam2..

hye abang..

wut da..cilakak btol..ingat aku songsang ke..

anakkue..btol ke kamoo ponteng skolah??

mne de dedi..cikgu tue saje je nak wat hal..

alamak..camne aku nak gtaw dedi aku nie..result spm..sume 'f'uk je..

isk3..anakkue..

nape nie ma..

bapak ko..bapak ko dah meninggal..

bapak dah meninggal..isk3..

-sebulan pastue-

ma..nak minx izin nie..nak pegi kl..carik keje..

berat ati ma nak lepaskan ko nak..

-bye ma-

inilah saat yang ditunggu2..juara akan membawa pulang hadiah rm 1 juta..dan pemenangnye ialah...

yeahhh...aku menang2..aku menang2..pasnie bley r aku bagi kebahagiaan kat mak aku..kalau la dedi maseh hidup..dedi..anakmu dah bejaye dah ney..~


p/s: diolah dari blog tot..sori tot..indirect..kalu ko bace aku minx izin adaptasi dari citer ko..share2..tapi xsehebat ko mengarang


pengajaran..carik r sindrik..tue pown kalu de..~

No comments: