Jun 21, 2009

terlanjur..maafkanlah..~

erm..uhuk3..xtertaw aku nak cakap ape..sigh..~

untuk menarik penview menview..important skali tajowk..owh..tapi de risk gak..bile tgok penview dari blog search..ade r mereka2 yang tengah search gggp..xde ape pown aku nak taip..jus nak soh korang isi polls kat bawah tue je..alang2 dah menjenguk tue..jangan lupe..

orang kate ak sombong..ego..keras kipla..haihh..tue je la mampu ak terkate..dahtue..xkan nak marah memaki hamun kowt..owh..tidak..meh uncle nak membetowlkan anggapan tue pakai ayat emoticontradictionarybahsemalayenglish......:|

selame dah dok umah selama beberape minggu yang kuar so far baru..erm..dah lupe dah nak kire lepas bilangan ahli kuarge kat semenanjung nie dah cukowp..outstation xde dah..
ahah..sambung blik..selame beberape minggu dok umah nie..aku rase aku kena autism kowt..ape autism tue??ntah..dop taw la saye..sesape yang terjumpe maksud die bley la bagitaw ye..aish..termengarut pas tgok citer benx..
selame beberape minggu dok kat umah nie..tadi tok ngah aku datang..upenye die dok manjong..smalam tok su tepon..orang jitra..aish..mne sedare mare pantai timur nie..ehem2..
tett~..terlupe pule..selame dok umah beberape minggu nie..ye..otak dah bertambah mereng..itu betowl..o dem..aku dah lupe ape ntah aku nak tulis..nanti r aku sambung..chalola bette~

pembetulan ari rabu ek dak 5e1..mid
p/s:tulish kat blog nie cam diorang bukak je blog ko duwe??

sekian trime kaseh~

No comments: