Jun 19, 2009

settle..~

haahhhh...lega dah rasenye...haha..

abeh dah aku wat keje ngarut..aku pown tatau ape aku dah wat..dah r keje2 dari u baru 5% je siap..adeeiihh..dok umah r katekan..2 minggu lagi nak blik..tapi..aaa..blakang cer..

sblom melelapkan mate semalam, sempat r berym2 ngan membe aku..gile la weyh..upenye kat france tue standard phone diorang iphone..nak digomberkan ngan kat msia nie..3310 pown still jadi pujaan..tambah lagi iphone 3gs nak kuar..so price iphone 3g turun 200euro --> 99euro..haiihh..ngan shkunk nie musim summer..ngan barang2 topmen yang lagi murah dari harge baju kat bb..ngan henset sony yang bley shake tue harge die 1 euro je..-aku cube x menjeleskan diri-..contrast gile ngan membe aku yang de kat egypt..yang tatau pown minggu depan transformers 2 dah nak kuar dah..aish..xtaw dah nak cont ape..~

sekian trime kaseh~

No comments: