Jul 1, 2009

kesah tiga hari~

sampai dah umah..akhernye..eko pogi mano duwe oi?haha..lepak2 bersama femili sambil anta adek kat utm skudai..setel dah akhernye..rupenye adek kakak2 kat sane cun..caer aku..rase cam nak dok sane lame2 je..haha..

kelmarin(selasa) aku bukak hmetro..on9 je..xrajen nk kuar bli srat khabar..tajuk yang cambes - warga emas mati atas katil pondan..ape sebab die mati??umur pokcik tue..78 tahun..ikowt pengesahan die mati sebab saket jantung..mangsa didapati pengsan sblom 'hye abang' tue tepon ambulans cakap die pengsan..camnie r lebeyh kurang..polis datang n forensik cakap die mati sebab saket jantung..kire kematian mengejut..so..point yang kite ade..pondan + katil + kejutan = haihh..otak aku songsang..aku rase die mati sebab die terkejut pompuan cun tue rupenye laki..tapi tatau r ape yang hakikinye..mungken pondan tue baek pastue die nampak pakcik tue longlai semacam je pastue offer pakcik tue berehat..tapi..ntah ler..

paper smalam..babey nye selsema dah maken meningkat..wut the fuk..?babey2..bala rasenye..aku jahil pasal asal usul selsema nie..so aku tanye r sape2..kesah satu : ade orang kate babey bersin..pastue merebak kat penjage die..pastu baru merebak kat manusia..kesah dua : ade orang kate ade manusia cilaknat nie sangap pastu g wat sex ngan babey..kesah tiga : ade orang cakap babey kena burung nye selsema..so bile babey pown kena selsema..tue r jadi selsema babey dan berbalik ke kesah satu..tapi mane satu yang btowl aku pown tatau..nak bace artikel panjang lak..kalu die dalam bahse malay pown blom tentu aku bace..~

berite arinie..sekumpulan gadis kena tipu ngan foreigner..sket cer dalam brite nie..gadis2 nie bekenalan ngan abe2 foreigner nie ikowt chat room..kire abe2 nie tempat diorang ngadu masalah..n by the time pompuan2 nie dah cam caer ngan diorang..abe2 foreigner nie plak minx tolong diorang..cakap barang diorang kena hold kat pelabuhan pastue minx awek2 tue pinjamkan diorang wang n bile diorang dah dapat barang diorang(abe2), diorang bley bagi benda yang lagi better dari ape yang diorang dapat dari awek2 nie..tapi awek2 nie kena tipu..haihh..gile r ngan foreigner afrika pown bley caer..haha..dari diorang kena tipoo camtue..bek diorang bagi aku duet tue g bli no ekor..

besowk dah nak chialao dah balik u..aku pown tatau apesal aku balik awal..tapi aku dah dapat rase bahang kebuhsanan untuk sem nie..bulan 7 nie dah r ramai dak2 ovesi balik chutie..dan rancangan untuk tue..harap2 jadi..harap2 aku xbz nanti..

sekian trime kaseh~

1 comment:

zue said...

gatal ek ko...
g r duk utm tu lme2..
hahaha..

ooo..
ko dh pndai bli no ekor ea..
ish3..