Jun 11, 2009

tandus...gersang..howt..howt..part 2

fuyyoo..aku ke tulis post kat bawah??cam xpercaye..bukan aku kowt..

fuhh..abeh dah menonton citer keliwon..citer tue x r bes sangat pown..effect die pown cam baru nak blaja..clap la gak sebab reti wat efect camtu dari aku yang xreti ape2..tapi camne ntah ade daya yang menarik aku tengok..menambah maklumat pasal antoo malaysia kowt..antare antoo2 yang de dalam citer ney kebanyakannye antoo peliharaan..xcam citer oversea cam indonesia..erm..citer die banyak antoo diseru..kalu citer overseas utara malaysia lak..kebanyakan antoo die roh yang xtenteram..stop jap..

bile tengok citer antoo..ape yang aku slaloo wat tutowp muke..bagi mengelakkan kejutan yang xdiingini..kire macam persediaan awal..penakowt..heh..biar r..aku menghayati kowt citer tue..part two dah abeh..

lagi untuk part tiga..persamaan citer antoo nie..erm..op cosh r awek die..owh ho..cun..tapi xbley wat bini..apesal..erm..skip part nie..haha..
sket kate2 nakal dari citer keliwon tadi..:

"apesal dengan ko ney kiah(aku dah lupe name samaran die..so letak je name sape2..xde kaitan ngan yang hidowp ngan yang mati ek)..pucat mak tengok..".."xmak..tgok badan kiah ney..lebam2.." sambil menunjukkan bahagian lebam kat dada..wow..howt2..

p/s: -kate2 telah diolah..bagi menunjukkan kate2 penulis skrip die ikowt kipla otak aku..-

dah r belakon orang kampung..tapi baju..owh..xyah r tarik2 tyme bangun tido..nak blakon takowt tapi xtunjuk ke-orian..nie bukan nak cakap orang kampung xmodern..(kat kampung aku tue pown bley nampak orang pegi pasar nek jazz..)..tapi orang kampung nie kan cam ayu2 sket..xkan r pakai baju camtue kowt..lalalala..kalu die blakon bandar bley r sket trime pakai camtue..tettt~

director : hoi duwe..
duwe : yo..
director : apesal citer ko nie banyak cakap cam pompuan2 cam seksi je..??
duwe : sori r boss..xde idea..dok umah je pown..nie pown terinspirasi pas tgok citer keliwon tadi..dah tue je aku nampak..
director : tukar sket
duwe : jap lagi aku tukar citer pasal laki tough lak..
-monolog dalaman-

tadi aku terbace artikel..de r projek amek baw badan laki..pastu soh pompuan cium tanpa bagitaw wangian tue dieskstrak dari ape..owh..aroma die bley menenangkan stress..nie bukan auta..

lelaki tough..cam gay pulak..wut da..sedeket pertanyaan dari fakta yang cam btowl..apesal kalu pompuan jalan due pegang2 tangan orang xkate pepe tapi bile laki jalan pegang tangan mostly orang kate mereka gay..erm..tepat sket homo..??atau aku sorang je yang fikir camney..??

baru2 nie dilaporkan..biological clock(bak kate zay..kalu xsilap) aku dah betowl2 rosak..rase cam dah xbley fix je..shit btowl..shkunk nie aku dah bangun..kejap2 lagey kol 1 maybe aku tertido kowt..sampai r besowk bangun subuh..bagus la subuh..tapi yang xbagusnye..nanti pas asar mate tibe2 melabuhkan tirai..sampai r kol 9..astaghfirullah..terase hina aku bile bace artikel ney

" Ya Allah..ampunilah dosa kami yang seringkali lalai ini..amiin.."~

sekian trime kaseh~

4 comments:

Anonymous said...

awek keliwon smalam mmg hot pon. gila ah.

ridhwan said...

uiks soksek..tgok antoo ke tgok awek..haha

Enn Ess said...

ahaaha.

isi mse tyme cty ek.

ko bab merepek memg teror.ahaha.

ridhwan said...

kang aku jiwang jewong kang ko tergoda..lalalala~