Jul 9, 2009

pada hari ney..~

assalamualaikum..haha..perasaan arinie..erm..Alhamdulillah sambil mengharapkan sem akan datang nie lebeyh baek untuk naekkan lagi cgpa..insyaAllah..-end-

stop di situ..sambung balik untuk mencarowt..shkunk dah kol 515am..adooii..adekah habit kat rumah dah bermula kembali..sungguh xbes..

sminggu lagi sem baru dah nak start..keje2 U?? owh..maseh xsetel2 lagi..sorryla hicom..ingatkan balik U awal nie dapat r setelkan..tapi..haihh..tensen2..

citer sket pejalanan mase balik U..aku bertolak dari umah jumaat..malam..parents balik keje..pastu singgah makan kat de r kedai tepi jalan tue..ok..order??bla..bla..bla..adoii..lambatnye..dah sejam dah nie..pastue ayah aku ajak chow..sebab nmpak orang yang amek order lewat dah dapat dulu..bliau nk r g kaunter tanye mane makanan sebab ila dah lapa..tapi aku halang..woo..aku halang..mama pown soh saba sat..haha..de r tunggu kat sejam..bongok nye kedai..dah r lewat..orang baru datang pown tamo layan..dah r non-malay yang datang..order pown tamo amek..cube kalu indian tue sorang yang berpengaruh..melayu2..gile r x mesra..

aku melayu..adekah aku mesra??haha..jawapan tuk nie..aku pown tatau..tapi kalu umpe mase tengah2 jalan tue..erm..xpown terserempak..maybe aku xlayan kowt..pompuan lagi r aku..yup..pastue nnt de r beranggapan aku sombong..haihh..nie part yang..o dem..bukan tamo layan..aku nie bukan nye kacak pown..selekeh pown de kadang2..kaye pown x..kalu terserempak pastu aku tego nanti takowt korang segan lak ade kawan cam aku kan..laen r kalu ngan orang yang aku kenal..means btowl2 kenal..haha..kalu kat luar U pown maybe r..keseganan aku ilang kalu dalam group..kalu dalam group xde r nk segan mane..sebab nak discuss kan..haha

sambung balik..pas dah setel makan dok dalam kete..aku cakap kat ayah aku..pasnie kalu makanan lewat sampai konplen je..tapi..orang2 melayu yang de kedai2 makan nie bile tegor sket..mule r wat muke laen..muke tensen pown de gak kadang2..cemane la nak maju..diorang tatau ke golden rules untuk jadi peniaga..
1) customers always right
2) if they wrong refer to number 1
baru r bisnes bley lagi maju..kalu tegor bagi cadangan pown dah tensen..lantak kaw la melayu..

ice age dah kuar dah..adoii..sape nak bawak aku ntah..dah r de sorang membe..bukan membe..de r sorang rakan aku neyh..ajak dak2 laen nk tengok transformers lagi skali..tatau ke transformers 2 nie dah kureng die nye ummpphh sket..memang r aku puji die nye effect graphic ngan bunyi..tapi jalan citer die..erm..mungken die nk menunjuk kowt yang die dah taw citer tue cemane..xpown die tertidow mase tgok yang first tue..erm..xpown..maybe btowl kowt die nk tgok lagi skali..tapi bagi aku..bek tunggu orang share kat torrent pastue dload je..haha..nie pown aku maseh mencarik2 movie of the year untuk tahun nie..nk bagi kat transformers 2 cam..erm..bek carik len dulu..aku nk tgok ice age 3..mungken movie cam bes tahun nie aku nak bagi kat ice age kowt..syurga cinta pown mungken gak..

past years movie of the year:
2007:
transformers
2008:
kungfu panda

2009:
??

3 comments:

Emen Ab Hadi said...

pg tgok iced age cpt, best... xrugi..

zue said...

ko pon tgk syurga cinta jgk eh?
hihihi..
bgs2

ridhwan said...

cik niss
haha..mmg nk r missniss..tapi tak berkesemptan lagey ney..haihh..~

zue:
ko nk aku citer balik ke??jodoh nie de 3, yang pertama..yang kedua..yang ketiga..wooo..~