Jul 27, 2009

2 minggu..~

july 13 las post aku..shkunk dah 27 july..ade r 2 minggu xupdate blog nie..padahal mmg cam kekurangan mase nak usha blog..haihh..cemane tue bley jadi??adekah sebb event??haha..tolong r..aku xkesah pown pasal event tue..jus follow ikowt flow..tapi orang tgok aku cam tertekan je..ermm..ade r sket..aku tertekan sebab xdapat nak men game..tapi kalu dah dapat men tue kire rase agak bersyukur la juge..hehe..erm..apesal cam lame je xupdate blog..aish..tensen aku..aku dah tulis kowt sebab die mule2 tadi..owh..maaf2..emm..smalam..ade r president dari aaaa...ade r satu badan nie datang meeting..kate2 die yang memwat aku cam terase tapi ape de hal.."event dah start nie..tapi apesal cam promotion kurang"..owh..nak wat cemane..tibe2 terase malas nak wat..malas??tue r keyword yang cam seswai..tue r sebab keje banyak lagging..malas rupenye..bile fikir2 balik..perlu ke kite salahkan orang?? mungken..x..xbley salahkan orang..sebab ade r aku bace kat mane ntah..x..x..terdengar kowt..ade r aku terdengar kalu kite tunjuk yang orang laen salah..nanti 4 jari laen akan tunjuk yang kite yang salah..tue r aku cam nak salahkan orang pown rase..haihh..xbley2..bsok dah minggu kedua start klas..jadual pown dah mule pack..gile r..lab pown dah start..xtiviti karok pown dah beberapa kali tertangguh..owh..bile pikir pasal aktiviti kuar dari utp nie tertangguh..diri mule terase tensen..gile2 beb r tensen..seb bek r de blog incik m..dpt gak r taw sket pasal dunia luar tue..nak bace brite..emm..ntah dah bape lame ntah aku xbukak paper..sket2 pasal politik..tatau r shkunk cemane..adekah maseh same..??tatau la saye..bile bace blog incik m tue..aku ingat die sorang yang skema..alaa..cam budak nerd yang asek slalu kena buli tue..tapi rupenye die cam cib gak..hujah2 die pasal gay2..pompuan bile perowt dah gelebeh..transplant..owh..die bukan skema..cukowp2..bsok dah r kelas kol 8..dengan harapan bangun la aku besok..chialao..tapi sblom tue..untuk movie of the year..aku bagi kat citer gadoh..orang kate citer nie kena bar sbb membangkitkan isu perkauman..tapi aku rase btowl je citer tue..xkesah r melayu ke..cina ke..india ke..same je..kalu aku nak kate bangse laen trowk..bangse aku pown same gak..dengan emm..dah r..stop lu..seksok sambung balik kalu de mase..chialao..tapi sblom tue nak cer sket..ade r satu syarikat nie..tapi cam penipoo je..sian kawan aku sorang nie..sim card xbukak kowt lagi dari card die tue..tapi xpasal2 bil dah naek sampai 200++..babey btowl..mmg cam haram..name je syarikat melayu..tapi keje cam makan melayu..cmon r..maloo kowt aku ngan bangse sindri..haihh..dah r ko nye promoter cakap cam ular..mule2 cakap laen..pastue cakap laen..xpe kawan..aku sokong ko..meh la sape2 datang mempromote kat aku..terase ingin mencarowt..angkat jari tengah pown cam bes gak..tido~

sekian trime kaseh~

No comments: