Jul 13, 2009

ohooiii..~

aku kebuhsanan..sambil mengharap owh..tolong2..sesape bawak aku kuar dari sini..dan..

kelmarin r arinye..

huwalaw..smalam..owh..gile r bes..lame dah xprojek sore neyh..rase cam nk tekeluar dah anak tekak..tensen2 sume ilang..aku tensen??aah..sbab meeting petang tue cam aku blur..dah r lewat datang..hoho..maaf2..

karok..tue r tempat dimane sape2 nk jerit atau nak test sore bley pergi..golongan mane aku??haha..tatau r tapi konpom bukan geng yang test sore..wooo..~kitorang sampai de r dalam kol 12..genre jadi pilihan..standard rock kapak r kan..jarang kalu orang tensen nyanyi lagu pencinta wanita..erm..xpown lagu dafi..haha..

sesampainye di sane dari tempat makan..kaki melangkah..teruja woo..tibe2 aku terdengar sore sorang pompuan melatah.."opocot babi ko"..haihh..dah r gemowk..hodoh lak tue..bukan kutuk tapi cam..korang taw..+ kalu die bek xpe..tapi masalahnye..owh..perangai pown cam..haha..ke tue standard pompuan shkunk?? that dun i noe..~

bayaran die pown tgok cam murah je..rm 30..maybe sebab de ajim kowt..sore jamal..terbayek r..

mase tue dah kol +- 0330 mase aku sampai bilik..besoknye lak (semalam)..owh..de femili day lak kol 2 tue..perasaan..hepi je..sebab maken ramai orang aku kenal..tapi gile r penat..kekurangan tido..kalu aku drive tue..ooo..cannot2..mungken bawah lori..xpown dalam longkang..saat aku taip nie pown kelowpak mate nie dah tarik2 dah..harap2 aku x demam..amin..

kekadang tue orang de tanye gak..duwe..mu dah xdok ngan rumet lame ke??ape yang aku mampu jawab..sampe seru dah wey..dok ngan dak2 course sindri..

kekadang tue de orang kate gak..duwe..blog ko cam pompuan r..kalu orang tanye soklan nie..silelah bace subcription blog saye ye..oww...xjelas kelihatan..meh saye taip balik..
nie blog aku..suke ati la nak tulis ape..~ (bile tangan menaip..bermulalah pencarutan..)..haha..

aku de kawan yang baek..aku de kawan yang hampeh..aku de kawan yang skema..aku de kawan yang gile r kesetanan terserlah..aku de kawan masjid..aku de kawan yang rosak akhlak..haha..kat mane aku de shkunk aku tatau..baek ke jahat ke..ntah r..tgh2 kowt..haihh..

abeh dah cer atowk..l8er atowk sambung..

sekian trime kaseh~

3 comments:

Enn Ess said...

ohhooo~
duwe.
hehe.ko nih asek mengalami masalah tekanan jiwa jep.
asih.cian aku tgok.
tabah ek.ngeh3.
aku ni kawan kategori pe??muahaha.
dak surau kan2?wee~
p/s:kdg2 aku kne bce entry ko dua kali.nak kasik paham.wee~:P

norashikin rahmat said...

mesti cam klaka gler org yang melatah tu kan? ekeke.

aku plak kawan pe?
hmmmmmmm...

ridhwan said...

korang??emm..emm..