Jul 29, 2009

zombie..

hari pertama

smalam..aku bangun..yup..sangat xlarat nak pergi kelas..tapi since tue lab..aku cube kuatkan..aku bangun..shaking..sejuk la pulak pagi tue..seb bek r xhujan..dekat lab..aku banyak abehkan mase baring..sambil menahan kesejukan..dalam kol 12..lab abeh..aku pergi klinik..ditemani housemate..trime kaseh..sesampai di sane..emm..ade..bley datang nanti x?? dalam kol 2 , 3..emm..okay..tyme tue memang gile2 nye xlarat..aku lagi rela tunggu kat klinik dari balik bilik pastue datang klinik balik..lamenye mase blalu tyme tue..tapi ape de hal..tyme tue gle r ngantuk..aku masuk klinik sambil berbaring kat sofa..tibe2..ade sorang doctor panggil..bla..bla..bla..owh..nie dah sah..nie saye brani cakap..cakap ape doctor?? aaa..nurse..trus bwak die nie pergi kuarantin ye..haihh..saye letak kamu nie dalam zone merah..woo..merah??tue tande berhenti ke??ke tanda warning..jangan bagi die roomate ngan sape2..aaa..doctor..saye nie konpom mati ke?? doctor tue terdiam..janji kamu kuatkan semangat..emm..ok..

sesampai di sini..kat blok duyong nie..dah r xde bantal..adooii..xpe2..seb bek r de bawak laptop..dari bilik ak nie..ape yang aku bley tgok masjid..pak guard..ngan kete yang lalu nak pergi chancellor hall..buhsan gile..

hari kedua

hari kedua..aku bangun..rase better sket..bley r kowt nak lompat2..tapi xbley kerap sangat..pening2 dah kurang..saket2 badan cam dah x je..saket tekak je..wahai doctor..saye rase saye dah sihat nie..bagi la saye kuar..dah r bnyak gile keje kat luar tue..xkan la nak soh assistant yang setelkan kowt..ish..~

bangun pagi tadi..aku nak pergi toilet..mule r aku terpandang mereka2 nie dudok kat tangga..gaya cam mengenang naseb je..cmon dude..xkan la sebab demam sket dah patah hati kowt..relex2 sudey..kalu ak dah sihat btol2..mmg aku sound kowt diorang yang cam patah hati tue..tensen btowl..bajet cam bsok dah xidop je..

aku aim bsok kuar..kalu x aku gile r kecewa..mmg limited gile r menda2 yang nak wat kat sini..aku rase aku dah sehat..tapi apesal la doctor still tamo bagi aku kuar..diorang tatau ke bnyak keje lagi yang aku nak wat..print gamba..poster..flyer..nametag..wallpaper pown xbook lagi..beri la saye keluar..owh..kalau x bagi pergi kelas dok kat bilik pown dah okay..

sekian trime kaseh~

5 comments:

eli.Suhaili said...

Duwe, kesian ko.

Besok keluar okeh! Semangat semangat! :D

lynntermizi said...

duwe, rinduu kt ko, cepat2 sembuh okayh!

ko kne sehat cepat taw taww, ko pny marsya iw 2 tunggu ko, ktorg pn tggu ko, saba banyak2 okayh spastik! :)

Anonymous said...

tido ja puas-puas. kau dah kerja teruk sepanjang aku nampak kau dalam utp neh.

rilek-rilek la ek. semoga cepat sembuh.

inspirasi arjuna said...

sabar duwe sabar

younik said...

xdahal la bro
nk sehat dah tuh
bia depa check ko btol2 dlu
get well soon~