Apr 14, 2010

sket je..~

arinie kepala masuk air..mase tue kan..mase tue de la sorang laki..badan die mungken die rase die tough..pastue die xpakai baju sambil pergi ke toilet..dah la kat jalan nak pegi toilet tue antara kawasan laki ngan pompuan..musti die pikir dalam kepala die oh..kalu pompuan tgok aku, musti diorang cair..badan aku kan tough..ye la sangat..compare badan aku ngan die badan aku lagi cam tough kowt..tettt..kan dah riak..hahaha~

mase tue kan..de la dak skema..muke agak la skema..eyh2..bukan skema..nerd kowt..haha..knape ngan die??die isap okok..musti dengan care tue die akan kelihatan lebeyh macho kowt..dah muke skema tue wat je la care skema..bace buku sambil jalan ke..style kowt..tapi..ahh..mungken die segan kowt nanti orang cakap die perghh bajet bace buku..mungken la..~

orang xbley tgok orang laen lebeyh..tapi tatau r pe rase..mungken hepi kowt bile tgok orang len serabowt..

orang pown xbley tgok orang laen berjaye sebab mungken akan rase tercabar kowt..ntah..~

bile dah maseng2 xbley nk tgok orang len lebeyh..mase tue la mulenya aksi lumbe lari kuda..masing2 kedekowt nak share2 ramuan..ye la..nanti perniagaan tak maju..contrast dengan..haa..malas dah la nak ulang pasal kaum nie..tapi kalu dalam niaga underground..masing2 contact antara satu sama laen..ye la..nak pasti barang panas selamat stiap mase..

kadang2 bile dah usaha wat sesuatu pastue gagal musti rase xadil compare ngan orang len yang xwat pepe pown bley berjaye..rezeki xde la tue..

setan cakap kat nafsu..camnie r lebeyh kurang mase ak dengar ceramah tadi.."kejarlaa kesempurnaan dalam ibadah tue..nanti orang kate pe pulak.."n as example ustaz bagi contoh..cam kenduri kawen..sanggup pinjam bank semate2 nak bagi orang len nanti cakap..bes laa..camnie la baru kenduri padahal pastue merana nak bayar bank..5 tahun berhutang semate2 nak dapatkan pujian bes la..contoh len aku reka sindri yang mungken same..wat sesuatu menda tue ye..mungken la niat baek kowt..tapi semate2 nak bagi menda tue berjaye sampai lupe tujuan asal..

orang hanye akan jadi creative dalam keadaan terdesak..sebab de dorongan yang memwatkan otak berpikir camne nak idowp..bile tgok orang2 kat kampung aku tue..yang de ilmu sket..pandai la diorang wat keje nak carik duet..tapi de ramai gak yang dok melepak2..ntah pe ntah diorang wat..xpe..aku xjoin..~

aku bersyukur still dapat bernafas..

conclusion..ak dah penat..susah btowl la xde laptop nie..haha..~

No comments: