Apr 12, 2010

perangai..~

owh..baru dapat menaip..aritue cam bese..guling2 lagi..tibe2 aku gelak..ak tatau pasal pe..pastue aku cam resah2 lak..fisherman btowl..las2..ok..xpat tido..de r dalam beberape ari ney nk menaip..tapi xberkesempatan..ye la..laptop rosak..beban keje lagi..ah..biarkan..baek aku pikir kepressurean dok sini..rase cam..susah je nak berkembang..bukan badan..otak..~

lupekan tue..citer minggu lepas yang baru de mase nk menaip..perangai..manusia nie cam2 hal..macam aritue aku g camping..owh..citer die..xpelaa..aku simpan sindri kowt..kang de yang terbace rase pedas lak..tapi blog nie kan kesah ape aku..owh..x..x..aku dah jadi baek..haha..

bile berkawan..cam bese la..mule2..ok..cam dalam sipnosis wat karangan..waktu dalam area perkembangan..tyme tue la hal jadi..sampai waktu klimaks bile de konflik..dan akhernye ending yang maybe de 2 possibilities..fail..xpown success..untuk part nie..pikir la ye..

balik citer guling2 tadi..mase guling2 kat atas katil sengsorang tue..aku try la bayang2kan sket..cube kalu perangai dak2 nie ade kat perangai dak2 laen..sebagai contoh..afiq ngan remi..cube kalu sifat si afiq..eyh x..sifat si remi de kat afiq..perangai afiq cam remi ke..tett..hahaha..ak xbley dah bayang lame2..xlawak..bukan kat korang..tapi kat aku..ye..xpown perangai syahir kat acap ke..xpown perangai zul kat qusyer..untuk sape yang xkenal mereka cubelaa try letak perangai rakan2 A anda kat si B..

expresi muke sengsorang pown memaenkan peranan kowt bile wat sesuatu..xsemestinya orang yang bermuka garang tue jaat..ntah2 die seorang yang pandai bersenda..****..aku dah start mengarut..xpown xsemestinya orang yang muke baek tue baek..ntah2 ketua samseng kampung pisang ke..cam dalam citer crows zero 2..silelaa tonton..pepe pown..langkah terbaek untuk sume tue..DIAM..

kadang2..bile dah kenal sesorang tue terlalu lame..kite pown bley trikowt2 perangai orang yang kite kenal tue..contohnye cam wan hassan yang pesal pe ntah tibe2 dengar nasyid..mungken hasel daripada rumet die yang masuk nasyid kowt..tettt..

dah2..owner nk gune..~

No comments: