Jan 9, 2009

suspen dead..~

tadi aku bukak satu website..ak key in r menda2 yang die nak..enter..apesal xde pepe nie..erm..try lagi skali..uhuk3..tersedak sebenta..Muhammad Ridhwan bin Othman Zaki..pointer..tamo gtaw..haha..yang bermaen kat pikiran dem..scholar kena hold..tibe2..ak tersenyum..haha..apesal tersenyum nie..??xrase sedeyh ke??secara jujurnye de r sket..tapi..watpe nk sedeyh2 kan..aku rase aku deserve kowt trime result tue..nape kate deserve lak..??tatau..tapi aku memang rase camtue pown..sume yang blaku ade hikmahnye..kalu kite tak dapat ape yang kita nak..means..nnti kite akan dapat sumthing yang lebeyh dari yang kita nak..ak percaya menda nie..so..watpe nak sedeyh2..kalu nanges air mata darah pown..result bukan bley ubah..tapi target nk fly still ade n akan always ade..haha

8 comments:

Nur Areefah said...

wowo~ penemuan yang besh.. maknanya korang da dapat result la kan??huish~ time kasih, time kasih~

ridhwan said...

haha..ingat free ke adek ipar..bayar r..~

Anonymous said...

haha..

marilah kita bersama makan batu..
org ckp pakcik tambi jual lauk batu goreng kt v4..

wakaka..
uwaa~

aRiDaN said...

huhu..
duwe,
sdey ku dgr..
aku pon truk glee!
pape pn..aku ttp mau fly!!!!!!!!

ridhwan said...

soksek...
haha..bley r..ak rase ak pown dah maken berlemak..noono..bukan perli ang..

nad..
laa..ko sedeyh ke??ak pown tgah bergembira nie..wink3..lek r..menda dah jadi..ekekek..

DauS said...

kalo la aku setabah ko duwe..result aku terok gila babai..makin kurus aku pasni..

ridhwan said...

daus2..jangan r begitu..aku sensitip r..ni pown nnt memwatkan ak maken kurus nie..isk3..

DauS said...

jgn slh fhm..tu cme berlaku kat aku je..weh..aku trase spt ingin meng-quit sife la..huhu..