Jan 7, 2009

bile lelaki menceburi seni..~

shkunk nie..hanye tinggal sminggu je sblom cuti yang indah nie abeh..sigh..keje hse xwat lagi..tapi..erm..biar la..ak dah try dah nk wat..tapi cam x bejaye je..
p/s : kepada hafif..incik head pnp..jgan bimbang..ak cube try wat gak logo tue..tapi tyme cuti..keje2 u susah sket otak aku nk berfikir..maaf~

hari nie aku dudok..melihat blog rakan2 nie..xberbuat ape2 pown..aku bukak page nad..trip g kuala kangsar..bwat batik..seni tue weyh..menarik2..tatkala sambil memikir ape nak wat aritue..aku bukak beg..eyh ade kelendar gsc..lawa pulak gamba bodyguard nie..tibe2 aku terpandang dompet aku..ntah canne r pastu, kaki aku melangkah n tangan aku g amek satu box..aku dudok kat atas katil sejenak..mungken befikir kut..

box, gunting,wallet,salotep,beg

nk wat ape ngan barang2 nie??adekah menjahit??aku??menjahit??xmungkin..~tapi ntah canne r..tangan aku begerak sindrik kowt..beg ali yang nad blikan tue menjadi platform..wink3..beberapa jam kendian..~

nie r haselnye..~

adoyai..ape ak dah wat nie??xcukowp lagi ke design yang ade kat beg tue..??menyesal pown xgune..ak then tunjuk r hasel tangan lelaki bile menjahit..incik mama ketawa..incik ayah tersenyum sinis..aku pown tatau ape maksud mereka..aku dudok lagi..kalu gunting nanti lagi buruk beg nie..biar je la..
p/s:kepada nad kakak omroom saye..sorry r nad..beg tue aku dah rosakkan..nope..terrosakkan..gile2 nye dah maken burowk aku rase..maaf~

7 comments:

Anonymous said...

aku tengok ok ja duwe oi

aRiDaN said...

hahaha
ok jek
wahh
ko pndai mnjahit~
coool duwe..

urmm
btw ko jhit blah mne neh??

ridhwan said...

kepada nad ngan soksek:
haha..terima kaseh sebab menyedapkan atie aku..ekekekek..

kepada nad:
aku jahit bahagian belakang yang kosong tue..sian beg tue..wuuwuwuu~

Anonymous said...

erM?
sedapkan ati?
xpa.. hg tgu kt utp nt..

hehe

aRiDaN said...

alaa..
blakang jek
xpe2
t xde la org nk curi beg kmuu..
hek3

c i x d i a said...

weh!
samalaa kita!
masa cuti aku jhit beg!
aha.
seyes!
ta tipuu~




word verification : hentat
(pe kejadah??!)

ridhwan said...

ang jahit beg gak??haha..bsok ak nk bawak beg yang ak jahit tue..wink3..nntikan..