Jan 29, 2009

masa dulu2 1..~

ari nie ak terbangun awal..ak pown tatau sebab pe..aish..kesah ape kan..~laptop dibuka..erm..nk wat ape ek??ahah..buhsan..aku guling-guling atas katel jap..tibe-tibe ak tringat kenangan kat emaresem dulu..mse tue form 5..ari sabtu..ak dok kat kelas..bese r..study..aku rase r..tapi xsangat kowt..ekekekek..

sejarah musik aku
..sblom aku minat kat lagu2 indie nie..ak suke SOAD..sblom aku suke lagu2 SOAD nie..aku peminat lagu nasyid..kesimpulannya: NASYID+METAL=INDIE..mungken ke??tatahu la saye..tue satu ketika dulu r sblom ak dah layan sume music yang cambes..xkesah la pepe genre pown..

sambung blik cer..nasyid..kat mne bley dengar nasyid ek??erm..IKIM jadi pilihan..wuwuuwuwuu~...tyme tue ak xingat..soleh de ke tak tyme kat kelas tue..tapi yang aku ingat radio soleh r jadi bahan nk dengar IKIM tue..bese r kan..sape soh walkman die de speaker..rasenye bukan aku sorang dalam kelas tue..de r dak2 nie menemani..

mase tue petang gak r..setiap petang sabtu kat IKIM de r segment menda ntah tapi tyme tue de r sorang wanita call..wanita??erm..shkunk mungken..tapi satu ketika dulu pompuan la..die cakap pasal spider kowt..dah lupe..haha..akher pas die cakap tue..eyh..si incik pengacara tue cakap no telefon wanita tue..sambung kat bawah lak..~

wuhuu..idea nakal seorang kanak2 emaresem meletop2..ak tatau ape yang kawal aku..terase cam puppet lak..tangan aku tulis no tue..aish..ape yang telah blaku..tapi ape de hal..budak laki..form 5..rasenye perkara bese kowt..

ak tak bawak enset kat maktab..shkunk pown gune 3310 je kat no celcom aku..shkunk nie pown macam..isk3..sedeyh..tamo cakap..de gak orang tanye tamo tukar henset ke?? haha..old skewl's better..lek lu..ngan kepala otak yang lek lu nie tambah hati yang rakus nie..rasenye sampai aku tuwe pown 3310 tue still melekat kat aku..shkunk nie pown dah wat aku kurang hepi ngan cik hepi..dem btol..-korang paham..maybe tak paham kowt-

apesal lak termencarut menda laen neyh..adooii..tyme tue ak blik umah..sim card dmasukkan dalam henset..memang dah nawaitu balik umah pown nak kaco orang..mwahahahaha..aku amek no yang aku tulis kat kertas aritue..aku cakap..erm..pe ek??dah lupe dah..tapi pompuan tue sorang yang agak garang r..takowt i..tapi sebenanye die okay je..shkunk nie dah lme terlost contact..demmit btol..yang las aku ingat die kate die nk fly g india..tyme ni dah pass spm r..dah jadi minah bollywood kowt agaknye daktue..haha..

6 comments:

Anonymous said...

..

ridhwan said...

aaaaa...~

Anonymous said...

hahahaha..
lucu la cite ko ni duwe..
oooo..
rpenye dr dl lg ko dh pndai kaco org eh..
aish..x padan kecik..
hahahaha..

ridhwan said...

uish..ak dah besa dah shkunk nie..haha..+ mne de aku kaco orang shkunk..orang yang kaco i kowt..ekekeekek~

Enn Ess said...

duwe memg xde keje.
org dgr ikim suwoh rse insaf,,
dye g buat bende lain plak..
cemerlang sungguh..
ho0h0..

ridhwan said...

alaa..aku pown tengah nk menginsapkan diri tyme tue..tapi ter..bese r kan..dulukan tyme nakal2..shkunk dah x dah..lalala~