Jan 26, 2009

maen kejar2..~

9 Januari 2009...
jumaat sblom aku balik..ak ngan femili ak done a mission..anta budak nie ---->


kol 9 pergi..sampai kat pukol 4..bese r..nk pegi..musti r lame..tambah stop2 lagi..sampai kat sane kitorang pown lepak r kat rumah tamu bilik nie u9-403..mule2 nak masuk tu takut gak..sebab ak rase cam pernah dengar citer antoo bilik 403..tapi..ntah r..tak ingat..depan bilik aku tue pown de orang..rase cam negara incik arab..tapi..lantak lah die...ak masuk..fuhh..aircond..bes..haha..tapi dem wireless xdapat..

petang tue g umah cik as(tatau name panjang bliau)..suami die dak kuantan..kire senior ak beberapa tahun dulu r..kat kete die pown de sticker kuatagh..bangge2~..

ak dudok
..tibe2 aku diusha..uish..jangan la pandang..segan i weyh..haha..ak duduk..ushaan tue maseh kat aku..semakin segan..tenungan die maken lame maken pergh..mate kesian laki..aku angkat budak tue



die senyum..wahaha..suke aku..de bakat jadik dedi nie..bukan sugar dedi..wink3..seharian aku dok umah cik as..malam tue balik bilik..perghh..penat gile..ak trus tetido..

keesokan arinye..:
kol 8++..arinie ari pendaftaran..rasenye dalam dewan tue ade r 150++ pelajar register..sempat gak umpe ngan angah..dem btol..dah nk abeh blajar dah die..da
h r bulan 5 nie grad..result pown dem power..-ak semakin terase ak useless-..tp bgus gak..de r rase nk study kuat pasnie..arap2..

jam dah kol 3..kitorang pulang meninggalkan mangsa kat tahanan..5 bulan kowt sblom die bebas sementara..mase tue dah kol 6 bile ak sampai umah..malam tue lepas kemas baju ak yang nk bawak femili aku bergerak ke utara lak anta ak kat penjara nie..~


kat johor de burger king..dulu mase kat melaka rumet ak ngan confident cakap burger king de kat skitar lembah klang je..ak xcaye..nah bukti..


nie r no room yang ak dudok tue..siyes ak rase ak pernah tgok citer antoo bilik 403..xpown 404..ntah..ak pown lupe..


antara aktiviti yang dilakukan kat sane..~


300km baru nk sampai kl..pastu nk g perak..de r tambah lagi 100km..record terjauh dalam mase sehari merantau..(menaiki kereta)~

4 comments:

aRiDaN said...

9 jan??
ingt kn tym cuti ciner neh..
heheh

ridhwan said...

alaa nad..kalu cerekarama pown de flashback..xkan la blog xbley kowt..ekekekek~

Anonymous said...

woh. ganas btoi budak kecik tu..

berani dia pukul uncle duwe ek

ridhwan said...

haha..tu bukan ganas..tue kemesraan la soksek..haha..~