Jan 13, 2009

buhsan gile..~

sigh..lame gak smalam ak takbley tido..tatau r kol bape baru mate nie terlelap..apsal??tibe2 terpikir lak bebelan ncik mama pasal pointer..dah r kena banding ngan adek + akak sedara aku + sedare mare aku yang len..compare ngan diorang terasa gak r aku paling xpandai skali ngan femili2 aku yang len..tapi bile pikir blik btol gak..memang xlayak pown kalu nk compare ngan diorang..

arinie dak2 yang serow aku cam dah balik je..bese r bile umpe membe lame..bising gak r..xkan r aku nak g marawh diorang kowt..aku kan baek..lalalala~...besowk de femili day..katne??kat telok batik je..malam nie lak de meeting..nk cakap ape ek pasal progress aku..erm..cam xde jek..haha..mintak maaf kat hafif..otak ak siyes tamo pikir pasal pepe shkunk nie..dah r dah kena balik u awal..gile buhsan..xde ape pown nk wat kat sini..xcam kat umah..sume menda bebas..haha.
.

5 comments:

aRiDaN said...

sian kmu.
kuat kn smangat!

ridhwan said...

shkunk dah okay r nad..sblom nie rase nk terjun bangunan je..haha..

aRiDaN said...

jgn la trjun.
wuwu
spe nk tman ak mkn..pegi gig?
hek3
ak pulang arini
c u d utp!

c i x d i a said...

pointer?
haha
mmg isu sensitif.!
grr..!!

word verification : mufficu

ridhwan said...

nad...
dah tak pikir dah pasal tue..haha..kang terjun2 patah kaki lagi r sia2 idop..ekekek..ko nk g gig??ikowt nad..bley r melaksanekan azam 09..wink3

cixdia..
haha..dah x sensitip sangat dah..ak pown malas dah nk pikir menda2 sem lepas..hehe..

word verification : mufficu??ape maksud tue??