Aug 31, 2009

marathon~

seblom nie..kawan aku pernah soh tgowk citer nur kasih..tett~..bapak jiwang nye..haihh..ye..aku judge citer tue based on tajuk die..satu hari..sementara tunggu bukak pose..rumet aku pasang citer tue..first impression..alaa..rumet aku pown nak layan citer nie ke??tyme aku tgah usha2 tenet..tibe2..de r dengar satu dialog.."ngaji x..smayang terlepas..adam jaat"..camnie r lebeyh kurang..owh..perkataan jaat..cam..bley usha..ak tgok citer tue ngan rumet..lightning die..screen..bg sound..storyline..pergh..not bad..hoho..ak bz..jarang de mase nak tgok citer tue..sempat download je..arinie aku dah de kat umah..slaen tido ngan wat keje sket2..oppss..dah termarathon citer nie sampai episod 13..so far citer nie..dem..menusuk2 kalbu la pulok..arghh..xbley describe..tapi citer nie..emm..ok..ak admit..aku salah..sblom nie ngate orang sebab tgok citer tue..owh..haha..citer nie bes..xde yang ak cam predict btowl lagi..dem btowl dialog die..lagi aku tgowk..cam penulis skrip nie de gak r terinspirasi dari cer ayat2 cinta..antara part2 die..
1. kawen 2..tapi nie bese r kan..
2. oversea..tanah air..nie pown bese gak r duwe..ok..
3. penjara..dalam episod 9 orang tue start insaf dari penjara..mmg r xsame tapi still de part..
4. dalam episod bape ntah 6 ke 7..ak xingat..sket ayat die..lebeyh kurang camnie "kite nie cam langit dan bumi,jauh..tapi..langit ngan bumi pown memerlukan satu same laen"..dalam aac.."sungai nil ngan mesir..tu jodoh"..de kaitan ke??xkesah r..bagi aku cam ade je persamaan..lantak la korang nak caye ke x..
5. aidil di...aaa..di..diminati cam ramai wanita..cam fahri r gak kowt..even nie side..tapi..kesah ape aku..nak gak letak kaitan die gak..
ade lagi..tapi kalau gtaw pown..owh..sahur2..pastue sambung lagi..~

sekian trime kaseh~

2 comments:

aRiDaN said...

pehhh
duwe hafal dialog.
KAGUM!!

Anonymous said...

duwe,smbg r lg..ape prsamaan die? aku nk th gak..
hihihi