Dec 23, 2008

kesah aku..~

dah 3 tahun dah ak meninggalkan MRSM Kuantan..tapi..banyak gak kenangan yang aku xleh lupekan..kesah pasal ape ak kena reject jadi PRS..kesah fly besame dak2 nie..kesah men fire extinguisher..kesah camne aku leh dapat name duwe..owh ho ho..tue sume kenangan kat MRSM Kuantan..just banyak je lagi x mention..

camne aku leh dapat name duwe nie..inilah kesahnye..:
mase tue ak form 5..kelas 5e1..kelas sejarah..name cikgu nie cikgu mariam..die bes..die bek..tapi maaf..sebab xdapat sejarah a1..kesah nye bermule..mase tue cikgu mariam as usual r kan mengajar kelas kitorang..kalu whole kelas asek citer sejarah je musti r buhsan..btol x??pastue ade r gak amek mase sket2 tue borak2..ntah macam mane..tibe2 cikgu tue tanye r sape name aku..cakap la ridhwan..pastue die pown kate kalu orang kelantan nie panggel duwe je btol x??cakap r tatau..ye la tue kowt..kat bilik guru pown same..tyme nk umpe ustazah sebab nak anta buku..sempat r gak umpe incik mak homeroom kesayangan..cikgu hayati..sempat gak r borak2..pastue terjumpe lagi cikgu mariam..(satu bilik kowt sebab ajar subjek same)..borak2 lagi die pown panggel aku duwe..kat kelas pown same..pastue dah bese dipraktikkan..dapatla nickname aku name duwe..tapi kat mrsm jarang gak r diorang panggel aku duwe..slalu panggel..tamo gtaw..dem mereka..tapi xkesah pown..ati kering..~

5 comments:

Anonymous said...

xmau gtau ek..
haha

ridhwan said...

bukan tamo..xleh soksek..maaf..private n confidential..ehehehehe..

Anonymous said...

xpa maaf diterima.. wakaka

nada hanis said...

hahaha.
pangge ape wey?

ridhwan said...

mne bley gtaw incik nada...rahsie kerajaan tue..~