Dec 31, 2008

aritue..~

aritue..semalam..30 december..aku kuar r g mid..apesal aku kuar??dah de orang ajak lew..xkan nk tolak pule..jam dah kol 9..rasenye bley r kowt kuar umah shkunk nie..jalan kaki weyh dari umah aku g ktm..pagi2 dah exercise..sihat tuboh badan..sesampai di ktm..wahahahaha..orang maseh ramai menunggu..kire tak lepas train r nie..bangge2..besyukur~

kol 10 sharp aku sampai mid..tyme tue remi dah de kat sane..tunggu hadi lak yang maseh xsampai2 lagi..sementara tunggu tue..sempat gak r g arcade..menang lumbe kete daytona ngan remi..gile bangge aku..ekekekek..10.40..hadi still xsampai lagi..xdapat r nk tgok citer bolt(3D)..then g r bli tket tgok citer yes man..

citer yes man:
bes..klakar..bley blah gak r tgok citer die..jim carrey(tatau btol ke tak nme die) blakon..si incik awek tu tatau..tapi cun..bagi ak r..sket sypnosis pasal citer nie:
de sorang laki..asek ngelak je ble wat sumting..smpai r satu ari, tyme tue die g seminar yes..deiihh..tak reti r nk citer..tgok r sindri..rating aku..4 out of 5..

pastu nk g mne neyh??erm..arcade penoh..aaa..pool r..:
erk??
layan..motivasi dari tgok citer yes man..ok je..jom~
1st game hadi lawan ngan remi..agak sengit gak r..remi menang first match..then tukar lak..ak lawan ngan winner..dem..kalah mudah..nex round loser lawan loser lak..badan baru nk panas kan tadi..shkunk dah terer sket..kemenangan kat aku..hadi kalah..pastu remi lawan balik ngan hadi..kemenangan kat hadi..as a conclusion:
-ak lawan hadi..ak menang..
-hadi lawan remi..hadi menang..
-kirenye ak r pling terer maen pool..de sape2 nk lawan??lalalala~..gurauan saje r..ak bukan terer pown..las men sblom nie pown 9 ball kat pangkor besame dak2 ee yang laen..

nk pegi mane pasnie..??burger king menjadi tempat singgah seterusnye..double whopper??erm..xpe laa..grilled chicken tue de lebeyh daye tarikan..gile makan double whopper..konpom ak tak bley jalan pastue..

solat2..jalan2 sekejap..masuk2 kedai..pastue..jam dah kol 4++..hadi pown tamo drive g um/uitm/ukm..kitorang pown balek je pastue..

yang menjadi misteri aritue kan..ialah..nope2..yang menjadi misteri sepanjang aku kuar r kan..tempat yang aku pegi tue..xnah pown terserempak dari jauh ngan dak2 u/qtanian/dak2 semerbak slaen yang ak kuar ngan diorang..kalu umpe pown diorang cam xnmpak aku..tapi ap de hal..xkesah la..mwehehehe..~

2 comments:

aRiDaN said...

hahah.
ko tringin nk tsrempak ngan sape?

weh da new year!
da brubah r neh ek?
heheh

ridhwan said...

ngan sape2 yang knal aku..tapi ak kan low profil..konpom orang tak knal r..kat luar utp lagi r kowt diorang xcam..

erm..tue la pasal..dah new year..epi besday to my mom gak..tadi mak aku mintak adiah besday die kat aku..insyaAllah nanti aku bagi kat die..jgan bimbang nad..ak dah bubah..xsame cam dulu dah..heheh