Nov 8, 2008

mulut ko cam bebs..~

8november..hari nie hari revenge..nak wat rumet aku saket ati lak..nak jadik tak matang..nak jadi bnagng sket..nak carut2..ape pasal nie duwe??jgan la wat bgitu..kesah ape aku..~sangat2 saket ati..smalam..dah r test oil and gas..agak xbes gak r jawab test tue..kol 10++..group 2 pown abeh wat test tue..pintu bilik dibukak..owh."muka satisfied je jawab test tadi.."..kate2 ditujukan kat aku..mulut cam babeng..perli2 lak tyme tgah xde mood..tekanan pertama aritue..pas jumaat..duwe..jom g makan..tamo r, nanti nak g mcD..xg pown sbenanye..malam tue ben datang bilik.."duwe bukan nak ajak..", lagi satu tekanan aku dapat..ape tak ajaknye..men basket pagi tadi ke??xkan nak kaco orang tido kut..etang tue aku dok bilik je..wat orang tertanye2 lak..cakap je la sebab pe..~tekanan kedua..~aku pown dah malas nak study malam tue sebab memikirkan apesal la xajak..ak x g mane2 pown aritue..pikir2 rupenye..agak dah..si mulut tempayan+babeng+laichichow tue r neyh..musti g kecoh2+wat2 citer+api2 aku g mcD..babes la anda..$4i+ btol..tak pasal2 orang dah salah anggap kat aku..~tekanan ketiga~..aritue, ye ye je cakap kat aku..ko study bab nie bab nie..nanti sume2 discuss sesame..lagi satu..f&() btol mulut ko..ari nie sabtu..xde pepe pown..cam babeng..cakap gebang..pastu cakap orang len cakap gebang..oi2..plan ko nak g genting tue pe cer..dulu cam ye ye je nak g..aritue ade r orang tue cakap..nak g lawat kawan saket kat kuantan..pastu punya r die mulut cib cakap kalu kite saket musti r nak orang lawat..ntah nie las tyme ke tgok..tibe2 tak jadi lak..mule2 kate nek bas ok la tue la nie la..kan dah terbukti mulut cam syial..pastue ade r citer yang aku dgar die reka2 sket tyme ak mamai..takyah r nak citer menda tue..kesah laen..aritue tyme aku tengah tido..tibe2 tedengar music kuat seperti yang aku salu pasang..owh..rupenye dari si incik xperlu r disebut..seblom nie bising2 soh aku slow music tue..aku bangun..lepak bilik sebelah jap..pastu die masuk..cakap la kat die ngan nada baek..xmen r marah2 nie dah besa kan maseng2..cakap r kat die..tadi aku dengar music,kuat gile tyme aku tgh tido..jawapan die..terpasang kuat kut..owh k..pasnie kalu ak pasang music kuat2 pown xpe r kan..since dat day, bile pasang music je ak lantak ko r..suke ati r aku nak pasang kuat mane..cakap cam die je r sume btol..padahal diri sindrik pown xbtol lagi..arinie pagi2 lagi die dah blah..mungkin nak study tapi music ak pasang kuat kut..sblom nie aku study g perli2 lak..xpown g bising2..ape salahnye kalu pasang music kuat2 kan..arinie kalu die bising..volume 2 nie akan naek ke 7..tambah master dari 50 ke 100..~

3 comments:

hydro said...

"kit mest taba da juju"

Anonymous said...

apa hg eja xabeh ni hydro..
zz la

ridhwan said...

ape yang ampa ngarut neyh..xpaham..~lalala..