Oct 28, 2008

kesah pasal bilik aku..~

DUWE..bile ko nak citer pasal aku nie..hari beganti hari..bising je rumate aku neyh..wahai incik rumate..saye tgh nak becerita pasal kaw neyh..aku ade rumate..die nie ari2 bising ibarat cam seorang nenek..pastu cakap gebang tue..erm..ade r sket2..pasal die lagi..die de sorang awek name die cik H..xkan r nak gtaw kowt name die..seb bek r awek die baek..mwahahah..buhsan r citer pasal rumate aku nie..bek citer pasal kawan2 rumate aku..kawan2 rumate aku ade huruf A,B dan Z..A tue sape..??xperlu r diketahui..tapi die nie sorang yang...aaaa..macho..tapi ati pompuan..lalalala~..yang 2nd A nie plak..die nie kipas susah mati Arsenal..disebabkan rumate die tue kaki masjid, sebab tue r die nie cam baek kowt..macam la..tapi.. B, ade ape ngan B..B nie lak sorang yang suke bantu kengkawan die..tapi..die nie asek bz je..seb bek r bijak.. yang Z..Z nie sorang yang gila gurl..xde la..die nie pown same gak..malam2 kalu nak ajak die kuar..ok..ak on je..bes..rumate ak je r yang tak bes...lalaalalala..sory r rumate..~

No comments: