Feb 13, 2010

nasik kangkang..~

orang kate..x..x..ak dengar..tatau r mase bile..zaman dulu2 nasik kangkang nie merupakan satu black magic yang digunakan oleh seorang pompuan usually bini kat suami die nak bagi suami die taat kat die..owh..ape yang sedang ak cakap nie..camne nk wat nasik kangkang nie..tatau..aku xpernah pown tgok upacara tue tapi yang ak cam dengar pompuan tue kangkang kat atas nasik pastue..ntah..dah xingat..zaman shkunk nie tatau la wujud lagi ke x nasik kangkang nie..wujud kowt bagi mereka yang berfikiran old skool..mungken..

tapi yg berfikiran modern2 nie..xmen dah kowt nasik kangkang..rasenye zaman shkunk nie duet kangkang lagi senang nak charm orang..emm..duet tue xyah wat kangkang pown dah bley kowt..xkesah la oleh lelaki ke atas seorang wanita..wanita ke atas lelaki..maybe gak lelaki ke atas lelaki..emm..as long de duet kangkang tue..pepe menda pown setel bley gerak trus..

hye..ak seorang laki..gaji x r begitu banyak sangat..tapi masalah kewangan tue so far xde hal punye..parents ak ade..abang kakak2 aku ade..xde hal la..setiap bulan akaun dalam bank pown memang always above ntah..ak cocok je duet..xpernah pown tgok balance..aku paling menyampah skali orang bli barang yang xde branded...xde class..lagi yang cam xbes..baju2 kat pasar malam tue..eww..ape kelas bli brang kat pasar..ak x men la tmpt cmtue..kalu ak nk shopping kat tmpt mewah2 je..tempat yang xramai orang..xbley aku pergi tempat yang sesak2 tue..cam kat times ke..sorry laa~

aku sayang membe aku sorang nie..tapi ye la..ak tgok die nie cam xterurus je..sebagai sorang membe..xmo la aku tgowk die camtue kan..so satu ari tue aku bawak r die g shopping..bli barang tue barang nie..releks la..shopping aritue..de la total +-1k..tapi bukannye slalu pown kan..skali skala..tue pown de la jugak aku blanje..

arinie dah beberape 2 bulan kowt..ak contact membe ak tue asek xdapat je..xtaw r pasal pe..kalu dapat pown..bile ajak lepak slalu je kate bz..keje tue la keje ni la..xtaw la sebab pe..ke..em..ntah..

sambungan..abeh dah idea..~

No comments: