Dec 11, 2009

semalam~

semalam aku g tgowk wayang..bersame rakan2..first time untuk cutie nie lepak..sebab sblom2 nie xterade mase memwat keje..haihh..location kami klcc..tgowk wayang cer santau..

time tue de r dalam kol 9.40..aku gerak dari umah..sampai kat stesen ktm dalam kol 9.50 camtue r lebeyh kurang..orang cam dah ramai kat stesen tue..tergelak la sket ati sebab memadankan muke diorang kena tunggu..xsia2 gerak lewat sket..ekekekek..

tiket bli..aku g seberang..o dem..train delay..kol 1035 baru sampai..shit..sebbek r kuar lewat sket..kalau x sejam gak r aku tunggu..emm..tengah dok tunggu tue tibe2..de r sorang auntie cina nie..tibe2 ngamuk..tatau r sebab pe..lame gak r..tapi die de cakap pasal bli tiket..tettt..ntah r..xbape nak pasti sangat..bek layan laguz dari tgowk operator ktm tue vs auntie tue..seteng jam dah berlalu..sampai la jugak train tue..lembab~

dalam train..seorang pakcik cina..owh ho..masuk2..Malaysia Boleh..dah penowh dalam train pown bley masuk..die pown siap cakap azam die nak bawak menteri join nek ktm..smoge cite2 anda tercapai pakcik..ekekekek..aku ingat golongan melayu je yang cam kureng suke sistem pemerintahan Malaysia..tapi yang non malay pown same..sebab diorang cam banyak abehkan duet kat menda2 cam nk popularkan negare dari untungkan rakyat sindri..uncle tue cakap..aku emm je..salah satu contoh cam tempat yang aku nk pergi ney..yup..mungken la pelaburan dari syarikat luar..tapi barang2 die..ntah..~

dalam sendat2 train tue..aku asek alert kat bontot aku je..bukan takowt kena raba..tapi takowt r gak kang tibe2 dompet ilang..xbanyak pown duet dalam tue..riso ic ilang kuar train tibe2 kena cop pendatang harem..owh..de r 45 minit pastue..sampai sudah kl central..transit la pulak g klcc..

pasal citer santau:
-citer die..cam sekejap sangat je..
-antoo die bley r..seram gak..
-ak de r sket2 tutowp mate bagi mengelak kejutan xdiingini..lalalala~
-dialog die de r certain part yang cam blue2 sket..x..x..mungken aku kolot kowt..mungken menda camtue dah jadi cam perkare bese setakat ayat2 camtue..tatahu le..kalau citer senario pown de gak part yang..ish..ape yang ak nk sampaikan kat part nie neyh..~
overall..bley improve..kowt..~

dalam kol 1..jalan2..pastue gerak bb..tgowk2 dah kol 3++..tibe2 je..cepat la pulak mase berlalu..dalam kol 5++ dah gerak balik umah..ok la jugak..xsesak seperti tadi..sebab ktm tue ikut table..tibe2 cam tersedar sket kalau ikut table..insyaAllah la menda sume bley jalan ikut plan..tapi bese r orang melayu..las minit tue menda bese..

sampai umah..bley la pulak ak tertanye adek ak pointer die..shit..maintain tinggi seperti sem lepas..dah de awek pown..bley maintain lagi..owh..terjeles dan termoral down sebenta nk compare ngan aku..xterlibat ngan pepe pown pointer harem..haihh..mungken environment tempat aku cam babi kowt..xbley nk mendevelop otak..jauh dari bandar..pastue lombong lagi..haihh..

2 comments:

aRiDaN said...

sket2 ttup mate?
cam ol da tym jeee
:p
pehh,
adek ko da de awek?
:o

ridhwan said...

citer melayu nad..dah bley bajet tyme ble de bab boo cak tue..tue r cam sedia..ohohoho