Oct 17, 2009

manusia rosak..~

owh ho..hari ini pagi sabtu..shkunk nie dah nk kol 5 dah pown..owh..cepatnye kol 5..akhernye sampai gak kat hostel..penat..rasenye..emm..tapi apedehal..janji hepi..dapat kuar dari sini..

jam menunjukkan kol 1130..pm..dah lewat nie..mate pown dah rase berat..haihh..nk kuar ke x nie..tibe2 de panggilan yang mengajak kuar..owh..bes..dapat gak pergi karok..sesampai die depan v1..korang nk g karok ke??then..nak pergi manekah??jom kelabing..??

aaa..flip flop nie..ok..patah balik..

mase tue de r kat batu gajah depan sket..nak ikowt jalan yang lagi jaowh dari simpang pulai..x r jaowh sangat..tibe2..dik..parking tepi..ok..driver stopkan kete..erm..ic..lesen..nah..dik..nie lampu brek blakang..lampu tiga xnyala nie..pulok..pergi sane..incik driver pown pergi sane..

lame gile..ape ntah die wat..saman..lame sangat ke??de r dalam sploh minit..lame gile..mane ko g..citer incik driver..haihh..ilang respect aku..dah r diorang melayu..babey btowl...
1. yang aku dengar r tadi incik driver citer..die kena marah..bukan marah..name baek sket tengking..wut the fish..kate mesra, cepat, btowl..mungken kat orang berduet je kowt..haihh..xbley ke cakap leklok..dah r cakap mak bapak xajar ke jangan kuar malam..sentowh isu mak bapak..bongowk gile..cube la kalau kawan tue nak anta kawan die balik de pepe hal ke..
2. dah r tadi kate nak g report kat lecturer sebab kitorang kuar malam..aiyoo..ape menda nie..yang aku taw lecturer tue datang..ajar..pastu tande exam paper..bile mase ntah die jadi warden kitorang..xpaham aku..
3. aku tatau nak comment ape..lantak la diorang..kalau camtue r nak amankan negare..xkowt..aku rase aku pown dah ilang respect kat diorang..lupe lagi nak cakap..incik driver pown de kate tadi yang mereka de cakap..naseb baek saman je..xanta masuk jaring besi..saye nie de kuase nak anta kamu masuk situ..emm..jawab la kat akhirat nanti..

mood dah ilang sket..tapi perjalann diteruskan..haha..sesampainye di sane..sane tue mane??name cannot tell..apesal xramai..owh bro..diorang sume balik cuti..tapi hujung bulan nie de party..aiseh..xkowt..dah nak exam..tenkiu je la..~

kitorang pulang ngan kekecewaan..sket..tapi xkan la kejap sangat dah nak balik..haihh..jalan2 meronggeng..owh..jumpe satu tempat..owh kay..jom masuk..kitorang masuk..ok..not bad la..bagi aku..rupenye shkunk nie..minum tue perkare bese..aku..minum..emm..xbley..haram kowt..de r dalam kol 330..kitorang chow..aku ok je..hepi..seperti bese..

mane kitorang lepak pastue??mcD..n shkunk nie sampai gak bilik akhernye..penat..tapi besok nk men basket..arap2 jadi..haha..

sekian..~

citer laen..haihh..aku dah tatau aku nie ape..kawan pown cam men kawan je..tapi..layan je la..baru la ak taw nape diorang panggil aku rejected..tapi kesah ape aku kan..~

No comments: