Aug 8, 2008

aku dulu sampai kini..~

time : approximately 0100
date : unknown
i was born..born with "nothing"--> naked..opps!!..menanges2..

hari beganti hari, bulan januari kendian pergi bulan februari then seterus2nye..tahun pown beganti tahun..1997..baru kenal ape tue skolah..tahun sblom tue dok tadika je..

ketika dirumah nenekkue..budak2, standard r nakal kan..satu hari mase makkue sedang memasak.."ma, masak pe..?" kate budak tue kat mak die..kerusi behampiran pown mule dicapai..die pown mule mendaki kerusi yang agak tinggi pada usianye tue..minyak dalam kuali semakin membuak2..malang tak berbau..tibe2.."

suara mak mule memanggil2 ayah..budak itu meraung menahan sakit..darah semakin banyak mengalir kat keningnye..seluruh rumah jadi riuh..*muke budak tue semakin pucat..akhirnye darah menghentikan pengalirannye..nenek kemudian menyapu ubat dan membalut luke dikening daktue..sehingga kini, scar tue maseh lagi ade di sebalik kening..
*mungkin nie r turning point saye menjadi kurus..

sape menanye aku ney..??ow to describe myself..??baekkah aku..??soklan yang bley diconcludekan ngan jawapan (ntahla, tatau).. tapi rasenye ade satu perkataan bley lambangkan dirikue.. hiposenarshing.. ape maksud die.. cari la kut2 umpe..

qtan tue tempat pertama yang menyengal kentangkan diri aku..situ r mane aku blaja fly+ wat keje2 ngarut..+ tempat tue gak r yang memberjayekan dirikue..cekgu2 die sume baek2..sangat2 menghargai mereka..n shkunk sudah menjejakkan kaki kat u..

.............................................................................................................................

No comments: